Friday, January 25, 2008

Myriam 22 - Psychoanalysis student & Magali 22 - Psychology student / Paris



©Photos Fred the Mole

Myriam (L):
my velvet coat is a KOOKAÏ. My brut jeans are from SKINNY.
My shoes are from NONE SENSE. My bag is a GERARD DAREL.
My ring is a CALVIN KLEIN. My earrings from PIMENT.
Fashion makes me feel good
Today my look is classic.






Myriam (L):
Mon manteau en velours est un KOOKAÏ. Mon jean brut est un SKINNY.
Mes chaussures sont des NONE SENSE. Mon sac est un GERARD DAREL.
Ma bague est une CALVIN KLEIN. Mes boucles d'oreilles des PIMENT.
La mode ça fait plaisir.
Aujourd'hui, j'ai un look classique.



Magali (R):
My jacket is a OACKWOOD. My sweater, cap, jeans from H&M.
My bag is a MINELLI. My boots have no brand.
For me fashion is symbolic of feminity.
Today I have a suburb 's look.



Magali (R):
Mon blouson est un OACKWOOD. Mon pull, mon bonnet, mon jean sont des H&M.
Mon sac est un MINELLI. Mes bottes sont sans marque.
Pour moi la mode est un symbole de la féminité.
Aujourd'hui, j'ai un look banlieue.