Thursday, January 24, 2008

Francis 18 - Sales Student / Souleymane 18 Electro-Mechanic student / Paris/ Les Halles



©Photos Fred the Mole

Francis:
My sweat-shirt is a H&M.My jeans from KAPORAL.
My belt is a LEVI'S. My sneakers from VAN'S.
My Phone is a Sony Ericsson Bob Sinclar.
For me Fashion is ...
Today my look is simple




Francis:
Mon sweat est un H&M. Mon jean est un KAPORAL.
Ma ceinture est une LEVI'S. Mes baskets des VAN'S.
Mon portable est un Sony Ericsson Bob Sinclar
La mode pour moi c'est ...
Aujourdhui, mon look est simple.






























Souleymane:
My jacket is a DOLCE GABANA. My sweat-shirt from H&M.
My jeans from KAPORAL. My sneakers from SUPERGA.
My Phone is a I-Phone.
For me Fashion is life.
Today my look is Fashion-Ghetto !


























Souleymane:
Mon blouson est un DOLCE GABANA. Mon tee-shirt un H&M.
Mon jean est un KAPORAL. Mes baskets des SUPERGA.
Mon portable est un I-Phone.
Pour moi la mode c'est la vie.
Aujourd'hui, mon look est Fashion Ghetto !