Sunday, March 30, 2008

Jérémy 20 - Business School Student & Savanah 19 - Arts of Entertainment Student - La Bastille - Paris



©Photos Fred the Mole
Savanah:
My jacket is from H&M. My dress is a MAJE. My boots are vintage from KILIWATCH (rue Etienne Marcel). My bag is from PRINTEMPS shop market.
(the watch is vintage-Casio I guess ?)
US Fashion inspires me. Today my look is vintage
Jeremy:
My coat is vintage (3€) as my boots. My jeans are from DIESEL.
My glasses are from DIOR Hommes.
For me Fashion is to be different. Today my look is vintage.


Savanah:
Mon blouson est un H&M.
Ma jupe est une MAJE. Mes bootes sont vintage de chez KILIWATCH (Rue Etienne Marcel). Mon sac vient du PRINTEMPS. (La montre est une Casio Vintage ?)
La mode Américaine m'inspire. Aujourd'hui, mon look est Vintage.
Jeremy:
Mon manteau vient d'un magasin-frippe à 3€, comme mes bottines.
Mon jean est un DIESEL. Mes lunettes sont des DIOR Hommes.
Pour moi, la Mode, c'est être différent. Aujourd'hui, mon look est Vintage.